הדרום מתחמם • החמאס חופר מנהרות טרור חדשות

שלמה ריזל, איתי גדסי 1 Comment on הדרום מתחמם • החמאס חופר מנהרות טרור חדשות
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בימים האחרונים מגביר ארגון החמאס את איומיו נגד ישראל. הארגון הפך את מותם של שבעת מחבליו בקריסת מנהרת הטרור – לפסטיבל הסתה והפחדה נגד ישראל, והחשש ממנהרות התקפה בגבול עזה – ישראל רק הולך וגובר.

גם היום ב'מהדורת הבוקר' עם מרדכי לביא, הביעו תושבי הדרום את חששם מאיום המנהרות של החמאס, שחלקם טוענים כי הם ממש שומעים את חפירות הטרטורים מתחת לאדמה.

אמש, ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לאיומים ואמר כי אם יתקוף חמאס את ישראל היא תגיב בעצמה גדולה יותר מזו שהופעלה במבצע צוק-איתן.

אולם מנגד, גורמים בכירים בחמאס אומרים כי לארגון אין בשלב זה רצון לחדש את הלחימה בישראל אלא אם כן תעשה "צעד טיפשי", כדבריהם.

יצוין, כי חמאס מתמקד כעת בחפירת מנהרות טרור חדשות- ובשיקום מנהרות ישנות שאחת מהן גרמה למותם של שבעה פעילי חמאס, ולדברי בכיר בארגון מדובר במנהרה שבאמצעותה נחטף החייל אורון שאול במבצע צוק-איתן.

בתוך כך, חברי כנסת מהאופוזיציה ובראשם היושב ראש הרצוג וחבר הכנסת בר-לב מהמחנה הציוני מתחו ביקורת על ראש הממשלה נתניהו וקראו לו לטפל באופן מידי באיום מנהרות הטרור ולא לחכות לתקיפות מחבלים שיגיחו מבטן האדמה בשטח ישראל.

האם אנחנו לקראת עימות נוסף? "אִם ה' לֹא יִשְׁמָר עִיר שָׁוְא שָׁקַד שׁוֹמֵר".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    שום מנהרה לא מפחידה אותנו, ה' אתנו